Nog minder dan 2 weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jarno Lotte - WaarBenJij.nu Nog minder dan 2 weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jarno Lotte - WaarBenJij.nu

Nog minder dan 2 weken

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Jarno

08 Februari 2019 | Nederland, Apeldoorn

Hebben we alles? Tas inpakken, prikje hier, prikje daar. Alles geregeld? Oh ja, nog een klamboe. Wat een gedoe. Of ik het spannend vind? Ja. Of ik er zin in heb? Jaaaa!

Het is bijna zover. En het wordt nu toch wel heel spannend. Mijn laatste week als zwemjuf is al aangebroken. Uitdelen aan de kinderen en mooie tekeningen er voor terug krijgen. Dan komt het ineens wel heel dichtbij. Maar ook weer niet snel genoeg.

Op 20 februari om 17.15 vliegen we naar Bangkok, Thailand. Daar zal onze reis beginnen. Het enige wat we hebben gepland, zijn de eerste paar nachten en daarna... Tsja wie weet!

• 08 Februari 2019 - 08:47

Shanik:

Ahh ik ben zo trots op je dat je dit gaat doen! Ik kan niet wachten om over al jullie avonturen te lezen.